Thursday 4 June 2009

WELCOME TO MARIA'S CAKE HOUSE

Assalamualaikum semua, saya baru belajar membuat perniagaan melalui blog ni.Sebenarnya saya tidak pandai membuat blog ni,tapi ini semua hasil kerja anak-anak saya tercinta.Mereka dan kawan-kawan dipejabat lah yang selalu memberi dorongan dan sokongan untuk saya mengembangkan jualan kuih muih saya dan sedikit kek yang saya buat,kerana dengan ini saya mencuba dengan secara perlahan-lahan.Harap diberi komen seandainya ada kekurangan pada hasil tangan saya. Dan saya berharap semoga usaha kami sekeluarga akan berjaya dan semoga allah akan sentiasa meluaskan rezeki kami.Amin....Kami berharap dapat menepati cita rasa awda semua.Insyaallah. Awda semua jangan bimbang,kerana harga kuih muih kami murah sahaja dan dijamin keenakkannya.Untuk memudahkan lagi,tempahan bagi majlis atau acara,biarlah seawal dua minggu sebelum. Semoga kami dapat memberi yang terbaik untuk semua.Sekian Terima kaseh.

No comments:

Post a Comment